Hei,
Det startes snart Halden-ligaen.
Det er en 2-mannslag liga. 4 runder cricket 200 og 1 runde team-cricket 400, 4 runder 501 di/do og 1 runde team-501.
1 poeng pr. vunnet leg.
Ved like poeng mellom lag i forbindelse med avsluttet liga, er det antall vunnet kamper som avgjør.
"Halden-ligaen 2010"
- Radikaldart
- Forumadministrator
Re: "Halden-ligaen 2010"
Er klar som ett egg jeg, moro med en ny ligavariant. Og jeg og Leif skal banke alle.......
- Radikaldart
- Forumadministrator
Vel... hmmm, tror jeg må lete opp en knallgod makker, så dere får litt motstand
- mrandersen
- Superdarter
Fritz og Michael melder seg på i Hælden-liga'n
- Radikaldart
- Forumadministrator
Notert!
Ser ut til at laga også må ha kort, så da tror jeg nok det blir en bestilling til plast-kort produsenten til uka
Fått bekreftet at spanjolene er ferdig med ferien, og at liga-oppsettet blir satt opp etter våre ønsker nå til uka.
Da nærmer det seg ligastart!
Ser ut til at laga også må ha kort, så da tror jeg nok det blir en bestilling til plast-kort produsenten til uka
Fått bekreftet at spanjolene er ferdig med ferien, og at liga-oppsettet blir satt opp etter våre ønsker nå til uka.
Da nærmer det seg ligastart!
hej!
när är det tänkt att ligan skall vara?
är det någon som vill spela med en utlänning? (svensk)
vill vara med!
/Daniel Ödlund
när är det tänkt att ligan skall vara?
är det någon som vill spela med en utlänning? (svensk)
vill vara med!
/Daniel Ödlund
- Radikaldart
- Forumadministrator
Ligaen starter så fort vi har fått spiller og teamkort fra trykkeriet. Håper bestillingen kan sendes denne uka, og da er det opp til de som vill være med å komme med ønsker om ligastart
Finner du ingen (bedre) spiller jeg gjerne med deg
//Bjørn
Finner du ingen (bedre) spiller jeg gjerne med deg
//Bjørn
kan ju inte bättre bli än att spela ihop med självaste radikaldart:-)
blir det på bestämda dagar, eller kommer lagen överens om match? kan kanske ha svårt att spela en bestämd dag.
blir det på bestämda dagar, eller kommer lagen överens om match? kan kanske ha svårt att spela en bestämd dag.
- Radikaldart
- Forumadministrator
Hei, da er det iallefall én god på vårt lag
Vi hadde tenkt å legge inn, så kampene kan spilles innenfor en uke, så er det opp til lagene å bli enige om hvilken dag. Da blir det nok enklere å avvikle kampene, for det er mange som jobber rare skift og ønsker å få kabalen til å gå opp
Vi hadde tenkt å legge inn, så kampene kan spilles innenfor en uke, så er det opp til lagene å bli enige om hvilken dag. Da blir det nok enklere å avvikle kampene, for det er mange som jobber rare skift og ønsker å få kabalen til å gå opp
- Radikaldart
- Forumadministrator
Nå som alt er klart til ligastart, er det bare å lage to-manns lag. De som ikke ønsker å være på lag, må gjerne være med som innbyttere. Det er lov å ha én innbytter pr. lag, og denne personen kan selvfølgelig ikke spille på et annet lag